الأربعاء، 12 نوفمبر 2014

كلمات اغنية يا هاجرني


يا هجرني طالت مواعيدك 

يا هجرني وانا روحي في ايدى

يا معود عيني علي غيابك 

يا معود قلبي علي عذابك 

ده انا والله بحبك وبريدك

يا هجرني يالي مودعني 

يا هجرني قلبي بيوجعني

معقولة يا لي بتهواني

معقولة قلبك ينساني

ده انا بجري في دمك ووريدك

حتعمل بايعني تعمل ظالمني
 
تعمل ناسيني ليه تقول لي مخاصمني

 عينك في عيني قلبك شاريني

لو كل العالم نسيتني

لو كل الدنيا اتحدتني

حلاقيك حنيت ليا وجتني كده ولا ايه

ياهجرني طالت ماعيدك

يا هجرني وانا روحي في ايدك 

يا معود عيني علي غيابك 

يا معود قلبي علي عذابك 

انا والله بحبك وبريدك

يا هجرني يا اللي مودعني 

يا هجرني قلبي بيوجعني

معقولة يا اللي بتهواني 

معقولة قلبك ينساني

ده انا بجرى في دمك ووريدك

عودت عيني عودت قلبي
 
علي طعم جرحك ليه لانك حبيبي

 بكتم لهيبي دايما بسامحك

ده انا كل الحاضر والماضي

معقولة ترضي علي بعادى

طولت الغيبة المرة دى اخرتها ايه ايه

يا هجرني طالت مواعيدك

يا هجرني وانا روحي في ايدك

يا معود عيني علي غيابك

يا معود قلبي علي عذابك

ده انا والله بحبك وبريدك

يا هجرني يا اللي مودعني 

يا هجرني قلبي بيوجعني

معقولة يا اللي بتهواني

معقولة قلبك ينساني

ده انا بجري في دمك ووريدك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق